lauantai 28. maaliskuuta 2015

Jostainhan se kaikki on aloitettava...

Mitä tässä nyt sanoisi... Hei? Olen Ronja eli "Ronsku" ja tein nyt oman nukkeblogin. Pullippaivakirjat.blogspot.fi on minun ja kavereideni yhteinen blogi. Olen siellä siis nimellä "Sipsitta". Liity toki lukijaksi molempiin!
Minulla on Pullip Tiphona nimeltään Hilla ja profiili tulee sitten kun jaksan ehdin. Olen huono kirjoittamaan alkupuheita joten minulla on vähän kuviakin. :3






Vihaan tuota sojottavaa hiusta >_<'


Ainiin... Kamerani on vain joku Canonin pinkki pokkarikamera. :D

Jos satuit löytämään blogini ja luet tätä postausta niin liity toki lukijaksi jos kiinnostaa ja kommentoi. Niitä on kiva lukea! :3

8 kommenttia:

  1. Tottakai liityn ;3 heti kun vain saan aikaiseksi käynnistää koneen... ^^"

    VastaaPoista
  2. Ihana peruukki. Ja nukke myös <3 :3

    VastaaPoista
  3. Aaws, ihuna tiphona! Peruukkikin on hieno. Liityn lukijaksi <3

    VastaaPoista
  4. Ohhoh... En ole muistanut kommentoida tähän. Mutta oli miten oli, Hillurilluriini on tosi sööpöö... Äläkä kysy montako lempinimeä Hillalla on... Varsinkaan niitä jotka minä olen keksinyt.... Jooko? Mutta siis. Ihania kuvia, mun ensimmäisiin kuviin verrattuna ihan älyttömän hyvä laatuisia, ennen kuin vaihdoin isän järkkäriin, mutta älä kiinnitä huomiota siihen mitä äsken kirjoitin, jooko?
    No mutta siis. Todella hyvä laatu näissä silti, tosin nyt menen kuuntelemaan YouTubesta bad boyn...

    VastaaPoista
  5. Ihania rekvisiittoja ja Hillakin on aivan valtavan ihana neiti! :3
    Jos kiinnostaa niin käy nukke-blogissani www.unelmapullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Onko Hillalla (taisiis tiphonoilla ylipäätänsä) lukkiutuva silmämekanismi?

    VastaaPoista